När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 12, 2009

RESA.

IIIIIIIIIIIIIIH nu är det dags tydligen, jag sitter och kollar resor hem och tillbaka för sommaren. Jag har just också tvärpratat lite med Malin och tydligen så blir nog planen att jag far till Stockholm först och sedan hem till Skell och så är vi där och sedan tillbaka till Oslo igen.

Så alltså jag kollar resor nu och det är inte så fruktansvärt dyrt att flyga, det kostar i alla fall lika mycket som att åka tåg så då är det väl inte så svårt att välja? Ja, stockholm först och sedan skell alltså. Nu har jag faktiskt hittat billiga resor så nu måste jag ringa till Malin och verkligen kolla så att det går bra att jag kommer för då tror jag rent att jag kommer att boka resa idag. Nu så länge jag har pengar. Både bra och dåligt men annars så hade jag spanat in Sex and the city-boxen för ett billigt pris nu på cdon. Så ja, då blir inte den av. Inte om jag får en resa till stockholm ;)

Så nu ska jag ringa Malin, jag uppdaterar mer sen när saker är bestämda.

Inga kommentarer: