När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 12, 2009

Ett kärt återseende, hoppas jag! ;)

Ok men nu är det i alla fall så att jag inte har fått tag i Malin hon verkar vara onåbar men jag och Simon har nu bokat våran resa tillbaka från Skell till Oslo, så vi vet att vi tar oss tillbaka hit, vi vet bara inte än när vi tar oss till Sverige

Hem hit tillbaka till Oslo reser vi den 2 augusti från Umeå, det är en söndag. Så då vet den som är intresserad det. Nu har vi mitt lilla dilemma, jag kom ju på att hur fasen ska jag göra med packning och bagage. Jag äger ingen resväska och jag vet att jag absolut inte kommer klara mig med bara en bag, inte med tanke på allt jag har tänkt göra och ja så ska vi ju på dubbel bröllop och massa grejer. Så nu ska jag ta mig tusan investera i en resväska i värsta fall blir det också ett nytt handbagage också.

Då vet nit det. Och ju nyss så for Mange hem. Mange som bodde med Oskar när jag kom han sa upp sig från jobbet där i februari typ sedan bokade han en resa till Brasilien och har varit där. För någon vecka sedan kom han hem till Sverige och nu är han tillbaka här igen. Det känns helt toppen att se honom och mycket nytt var det för han att se här också. Sist han var här så var det när han hjälpte mig att få igång tvättmaskinen då vi ägde 2 madrasser att sova på och våra 2 små bord. Jag tror inte ens att vi hade någon pall eller stol. Nu när han kom och tittade in så är lägenhelt fullt möblerad med saker jäklart överallt. Som det ska var, eller?

Kul var det att se han igen och jag måste erkänn att jag saknar att bo med honom, han är ungefär snällast i världen och man kunde alltid be han om hjälp och sen kunde man alltid bråkas med han också. Men ja, i och för sig är det väl ganska kul att få bo själv med Simon :P

Nu är det natta för min del för imorgon väntar en ny dag. Ta hand om er mina kära läsare.

Inga kommentarer: