När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, maj 21, 2009

Regn blev det idag.

Jag har börjar på ett litet projekt nu men jag vet inte om jag faktiskt kan skiva om det, det kan hända eller en av människorna som kommer "påverkas" faktisk kan läsa. Så det blir inte så mycket att berätta om det egentligen annat än att jag hoppas att jag kommer att lyckas.

I alla fall så idag så är det röd dag = alla lediga här och allting är stängt förutom gymmet. Så i morse eller ja snarare mer mitt på dagen så tog jag mig iväg till gymmet och tränade lite, det blev ganska snabbt eftersom att jag mötte Kruse på vägen som fråga om vi skulle hänga med och grilla en lite senare lunch/tidig middag. Eftersom att det var så fint väder nu (eller då) så lät det som en bra ide och eftersom att ALLTID när vi har planerat att grilla så har det börja regna så tänkte vi liksom inte vänta på regnet denna gång utan ja vi skulle grilla lite tidigare då.

Ha ha för den saken. Det verkar som att väderguden hade hört vårat samtal för vad händer när vi grillar, JO det börjar att regna. Men jag hade hunnit äta klart, men tyvärr inte Kruse och Malin vilket köttet nästan inte ens var klart för dem. När regent kommer hade de inte hunnit ta de från grillen. Stackarna. Men ja så var det med den saken.

I alla fall så hade jag kameran med mig och fick mig några bilder, på regnet.

Jag har också kommit igång lite med fotande och bildbehandling, lite i alla fall så nu ska jag bjuda på lite bilder. Lite regn och lite photoshop.

Regna gjorde det alltså.
Och lite till regn.
Detta är mitt ytterst snabba photoshopande på sådär 15 min alltså inget seriöst arbete men bara en ide jag har. En kommentar om det var en fin bild eller så kan ni alltid lägga men jag har ingen förhoppning eftersom att jag sällan får några kommentarer.

1 kommentar:

Lorsid sa...

Jag tyckte den var jättefin :) Bilden alltså :P