När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 19, 2009

Glass i STORA lass!!

Vi bortser från att jag har varit på jobbet idag men THE vikarie (som jag verkligen inte står ut med) och nu är SUPER glad för att jag har köpt glass. Dom har även Hemglass i detta land men här heter det Hjem-is. Och idag var mitt mission att handla.

Även fast jag nu är inne i en liten omvandlingsperiod och varken har ätit godis eller annat onyttigt på 10 dagar så vet jag att det kommer en dag när jag vill ha en glass. Dock så är min regel nu att jag ska försöka dumpa godis helt så gått det går men glass är det som jag kommer att ha kvar att unna mig och det är inte något som man äter varje dag. Utan i stället så kommer det bara vara tillåtet de dagar då jag tränar, och kanske med undantag till sommaren om det är några fina dagar så. Men annars är en glass ok när man har tränat inte annars. To bad for me, nu när jag är dunder förkyld bara. Dock så ska jag bara ta mig igenom en dag i morgon sen är det långhelg för min del.

Hihi, glass är gott! (Jag vet inte om det går att missa att Linda tycker att glass är gott!)

Inga kommentarer: