När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 24, 2009

Penna penna :)

Sweet, nu har jag äntligen installerat min lilla bamboo så nu kan jag styra datorn med en penna i stället ;) Det är faktiskt ganska kul, nu ska jag in i photoshop och jobba lite och bli asbra på att redigera bilder. Och jo, eftersom att jag halverst klantade mig lite med mitt projekt så blev det gör om och gör rätt så nu hoppas jag att det kommer blir bra.

Men det återstår att se, snart dyker det kanske upp några bilder till bara för att och bara för att jag kan. Wiie, det här är kul!

Tekniskt sett skulle jag kunna skriva allt detta med min penna men eh, det skulle ta alldeles för lång tid, tangentborde är fortfarande bra att ha ska ni veta.

See you.

Inga kommentarer: