När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 26, 2009

En snabbuppdatering.

Här har jag inte varit så mycket den senaste tiden. I alla fall så har jag inte skrivit något av värde. Idag är det tisdag och jag har helt glömt bort att säga att jag inte längre har en vikarie på jobbet!

Anette är tillbaka och utan gips. Visserligen så sa doktorn tydligen att hon borde vara sjukskriven längre men det ville nog inte Anette. Det är nog både för att jag måste dras med konstiga människor men sedan tror jag att hon är så OTROLIGT less på att inte kunna göra saker. So anyway, she's back!

Det känns helt toppen faktiskt så nu är det nästan kul att gå till jobbet igen. För övrigt så var det riktigt fin väder här i Oslo igår och ja, när jag börjar räkan på det så hade jag nästan 6 soltimmar igår. Det bästa av allt, jag får betalt. Så vad gjorde jag på jobbet igår?

Detta ;)
Jag kan förtydliga om det inte syns så bra men alltså jag blev ganska röd typ, eller inte så som Simon blev efter att han varit på fjällen och fått brilletan men ja, röd. Det bästa är faktiskt att det inte gör ont och att det kommer bli brunt sen! Jag har dessutom en under och en översida på min arm, hur går det för er där hemma?

Mamma är inte med i någon tävling eftersom att hon har varit till Thailand och är då diskvalificerad.

Nu ska jag kanske se ett avsnitt av något och sedan hoppa i sängen. Egentligen så skulle jag packa upp de sista som är kvar att packa upp från flytten och seriöst blir ni förvånad om jag säger att det är en säck med mina kläder? Meeeeen, jag har som varit så slut och så valde jag att träna i stället så det får helt enkelt bli imorgon. Även fast jag lovade Simon att göra det igår, typiskt mig. Men och andra sidan så irrade vi runt på måndagen och sökte efter Svenska ambassaden för att rösta i EU-valet, vilket inte direkt var min ide men jag har inget emot det.

Så nu, hade hade!

Inga kommentarer: