När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, maj 23, 2009

Glas eller glass.

Jahapp, nu har vi varit hemma ett bra tag. Alltså bion var ju som den blev och jag har bestämt mig för att jag ska se filmen en eller två gånger till innan jag säger om jag tycker att filmen var bra eller dåligt. Däremot så kan jag säga att jag inte har sett en sämre film som är gjord och då tydligen ska vara baserad på en bok. Det enda som egentligen överensstämmer med boken är rollfigurerna sen ALLT som händer är något helt annat.

Ja, hur som helst efter bion så blev det snack om vad vi ska göra och några var sugna på att dra till Glassbaren (glass på norska = glas alltså glasbaren, inte ett ställe med glass) och ta en öl medan andra vad sugen på att spela poker eller något sådant. I alla full fall så slutar det med att jag Simon och Rene tar t-banan hem för jag var inte sugen på att dricka över huvud taget sen koster det ju en del också. Ja, och Rene skulle hem och sova för han ska jobba i morgon. Dom andra skulle i alla fall höra av sig när dom kom hem så skulle vi spela något då, men hehe det är inte så troligt. Jag tror mer på att en öl blev två och sedan tre, osv.

Nu tänkte jag antingen sova eller så se ett avsnitt av någon serie före. Och jo, jag ska bjuda på en bild från idag också hade jag tänkt. Sov gott :)

Inga kommentarer: