När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, maj 23, 2009

Bio i kväll.

Nu håller vi på att göra oss i ordning, eller jag är väl just klar, Simon han käkar något sedan ska vi dra iväg på bio. Det blir bio med hela gänget vilket innebär Oskar, Mange, Rene, Kruse, Malin och vi. Skit skoj, vi ska se Änglar och Demoner och helt ärligt så gruvar jag mig, jag tror att jag kommer att längta tillbaka till Rom nå fruktansvärt dessutom med tanke på att vi gick en Änglar och demoner promenad där vi besökte de ställen där det "hände" saker i boken. Som kyrkorna osv.

Helt sjuk, att jag har varit där och nu kommer man se det i en film. Nä det ska bli skoj, tyvärr så har jag nog stora förväntningar men jag hoppas verkligen att den är bra!

På återseende och jo en sak till. Det blev lite fotografering idag men tyvärr så är jag inte alltid så tänkt och klantar mig lite halverst, men det går att lösa HOPPAS JAG VERKLIGEN! Annars blir det gör om och gör rätt.

Bio nu.

Inga kommentarer: