När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, april 24, 2009

Lite foto och lasagne.

Sådär, då var det fredag. Idag så tog jag med mig kameran till jobbet i hopp om att kanske få något guld korn på barnen och sedan kanske göra något kul med bilderna på jobbet men och sedan utforska Oslo med kameran och hoppas på några andra guldkorn.

Ja, med det som mål så var ju en förutsättning att vädret skulle vara med mig och så var det inte på morgonen men det artade sig riktigt fint och det kändes nästan som sommar där ett tag. Ja, barnen tänkte jag inte skriva så mycket om eftersom att jag ändå inte får visa bilder på dem, men tack vare dem som var då min middag kirrad eftersom att dom inte åt ens lite av så mycket lasagne som jag trodde att dom skulle äta. Det var visst ingen höjdare. Så här mycket blev över, så var gör man när maten är lagad redan och det är fredag och klockan är efter 3 , jo då packar man ihop det och tar med sig det hem och äter till middag.

För övrigt så var det en sådan där färdig grej som man värmer upp och alltså det var inte alls så speciellt god. Min lasagne är mycket godare!

Ja hur som helst så hade jag några ställen där jag ville ta kort idag för och se om jag kunde göra något skoj, jag måste ju komma igång med det här nu. Det blev i alla fall både det ena och det andra men inte många guldkorn enligt mig. Det blev sådär men jag ska göra ett nytt inlägg bara för bilderna alldeles strax när jag har tvärkört dom genom photoshop och bland annat förminskat dem.

Nu är jag ensam hemma i alla fall i en hel helg så nu har jag all tid i världen till att göra allt jag vill. Simon är iväg till något fjäll här i trakterna och tanken är väl att dom ska åka lite skidor i alla fall men vi får ju se hur de blir med den saken när det blir After ski för dom ikväll. Hoppas dom har kul i alla fall.

Inga kommentarer: