När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, april 18, 2009

Idiotförklarar mig själv.

Nu tänkte jag erkänna en sak som jag aldrig tidigare tänkt på och jag nästan skäms över att jag inte har kopplat detta tidigare och sparken i baken som gjorde att jag förstod detta var en fråga i mitt TP i fickformat om kändisar.

Detta TP fick nämligen följa med i bilen hit till Oslo när vi flyttade alla möbler nu över påsk, någonting måste man ju ha och roa sig med jag mena bilresan tog ju runt 16 timmar, det är ju liksom inte så kul att bara sitta och pilla navelludd. Så där när vi hade passerat Sala så drar vi igång, vi gjorde det så enkelt att jag läste frågan högt och den som kunde svaret fick äran att svara helt enkelt.

Då kommer denna fråga upp, (inte ordagrant) Vad heter adoptivdottern till den kända musikern/artisten Lionel Richie?

Visst var det så att grabbarna vet vem det var men kom bara inte på vad hon hette, som om det var någon förvåning? Nej då, men när jag då måste säga svart eftersom dom inte kom på namnet så utbrister jag efter det. "Inte visste jag att hon var adopterad" vilket leder till att pappa säger "Ja han är ju svart och hon vit, hur trodde du det gick till?"

Detta har ALDRIG förr slagit mig! Då är väl frågan hur kan man missa något sådant, eller är det någon fler i denna värld som inte tänkt denna tanke. Och jo, svaret på frågan var förståss Nicole Richie.

Inga kommentarer: