När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, april 14, 2009

Då var det jobb igen.

God morgon världen, nu bär det snart av till jobbet. Vi får se hur det går med vikarie, vi får se om jag har en vikarie för enligt Anna-Ingeborgs (ped.ledaren) sms igår kväll så jobbade hon fortfarande på att fixa en. I värsta fall så måste en förälder komma och vara på dagiset med mig eller så måste vi stänga för att vi inte har personal.

Nu ska jag bara ta och piffa upp mig med lite mascara sen ska jag se till så att jag får med mig allt jag behöver till jobbet, vilket inte behöver vara det enklaste eftersom att vi lever lite utspritt och delvis i lådor just nu. Men det viktigaste är lite mat så klarar jag mig.

Hoppas ni andra får en fin dag, jag hoppas att min också blir det.

1 kommentar:

Maria sa...

Hur gick det med vikarien idag??