När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, mars 22, 2009

Träna är skönt!

Idag var jag nästan 2 timmar på gymmet och tränade. Det bästa med söndagar här i Oslo är att, eller nu blir det här fel. Eftersom att ingenting är öppet på söndagar förutom gymmet så är det bästa att gå dig på morgonen, gärna före frukost och sedan bara träna träna och träna. Idag blev det frukost först och sedan träna. Jag stormtrivs verkligen, jag skulle kunna spendera flera timmar på gymmet om jag bara hade tid för det. Men söndagar är den dag då det inte finns NÅGOT annat att göra, förutsatt att man inte har ett socialt liv.

Detta förutsätter också att man ska vara friskt, annars får man vara hemma i lägenheten och roa sig bäst man kan, men nu har vi en dator och internet så nu funkar ju det också.

Så det var min dag.

Inga kommentarer: