När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, mars 21, 2009

Dator, JA!

wiiie, nu har jag beställt mig en dator så när jag kommer hem till Skellefteå så finns den där och väntar! Även fast jag mer än gärna ville ha en likadan som jag köpte tidigare men den verkar inte finnas och få tag på på något trovärdigt ställe så då får det var. Nu blev det en Sony vaio i stället.
Egentligen innerst inne när jag började kolla på datorer så ville jag ha en Sony vaio som var röd, men den skulle gå loss på 12 000 och någon sådan ekonomi har inte jag i dagsläget.

Då hittade jag hp datorn som egentligen skulle vara likvärdig men mycket billigare. Men nu blev det ju inte så hellr, utan jag får mig en Sony i alla fall. Och en som är ganska likvärdig med HP datorn, fast den är vit inte röd. Men det får jag leva med. Och så här ser den ut! :)

Inga kommentarer: