När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, mars 21, 2009

Oslo vy.

Igår passade jag också på att ta några bilder överutsikten som jag har på jobbet. Eller ja det är inte helt från dagiset utan 150 m upp efter vägen från jobbet. Detta går jag förbi varje dag till och från jobbet, det är superfint! Jag ska inte glöma att säga att detta inte är taget ner mot centrum av Oslo utan det blir den västra delen.


Och som av en händelse igår kväll när jag skulle hänga med Nette och hennes väninnor så skulle jag egentligen ta en buss men jag var så seg så då var jag tvungen och ta t-bana istället och då passerar jag även förbi mitt jobb. Så här har ni samma vy fast på kvällen.

Och ja, det är inte dom bästa bilderna jag har tagit men fint är det.

Inga kommentarer: