När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, mars 21, 2009

Nu ska jag faktiskt ta och göra min plikt och lägga upp lite bilder, nu har jag ju trots allt inget att skylla på nu när vi har en dator OCH internet. Så här kommer bilder på lägenheten, såhär bor jag och Simon just nu.
Detta är hallen, vi har en blå dörr och observera skuggorna/speglingen från spegeln. Spegeln hänge för övrigt där när vi flyttade in så den får hänga där så länge. Till vänster hänger våra ytterkläder på en "krok" som hänger på en dörr. Till höger är dörren in till badrummet (inte i bild) och dörren till vänster som man knappt ser är in till ett litet förrådsutrymme.
Detta är badrumet/toaletten. Ja toaletten rakt fram och duschen till vänster, duschen är väldigt stor dessutom!
Andra delen av badrumet, med handfat, spegel och tvättmaskin.
Det här är bara med vinkel från dörren.
Detta är förrådsytrymmet och det är som så litet och trångt att det går nästan inte ta kort på, här ska simon trängas in med sin dator sedan.
Detta är köket ganska stort och med det menar jag mycket arbetsyta och fint också för den delen. Diskmaskin har vi, det är toppen!
Köket, en annan vinkel så man ser hela spisen och kyl och frys. Här fick även hyllan vara med. Eftersom att jag tog kortet lite snett också så ser man nere i högra hörnet att där är dörren in till sovrummet. Ville bara poängtera att ytan inte är så stor där hyllan står.
Detta är åt andra hållet, här är köket till höger(inte i bild) och dörren där in till höger det är hallen, sedan är det våran lampa i vardagsrummet och lite av mitt krimskrams som inte har någon bättre platts än.
Så ser hörnet ut, med lådor och observera Simons kosttillskott till vänster i bild, en hink fick inte ens vara med.
Detta är vardagsrummet då, bilden taget mot fönstret, så där ser ni min pall som jag sitter på och bordet vi äter på.
Här i en annan vinkel där också datorn får vara med och Simons datastol som han sitter på. Här ser ni också att vi har 2 dörrar in till sovrummet men tvättstativet är nästan lite ivägen för den ena.
Här bor simon inne i sovrummet.
Där sover vi varje natt.
Och här bor jag, precis som det ska vara, massa kläder överallt. Observera också den lilla sänglampan som står inne i hörnet vid garderoben. Det är den enda lampan som vi har inne i sovrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfin lägenhet! Det där kommer bli kanon sen när allt har kommit på plats!