När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, mars 19, 2009

Dator?

Just precis nu vill jag bara lägga mig ner och gråta. Alltså allt detta tjafs med datorn och nu är det över. Jag har fått mina pengar, toppen. Men alltså egentligen vill jag ha en exakt precis likadan dator bara inte samma och om jag nu koller på internet efter den och på komplett så finns den inte. Alltså BORTA. Eller den finns på ett ställe på internet men jag är VÄLDIGT skeptisk. Det fanns inte så mycket att läsa om just deras sida, inget om dem eller någonting. Ingen märkning av trygg e-handel eller nåt. Jag blir inte så sugen.

Sen har jag ju mina krav på datorn vilket gör att ja, det är ju inte så att jag vill ha första bästa. Men hallå det varkar som om alla bara har försvunnit!Det finns inga braiga datorer längre, var är alla? Jag vill inte direkt betala mer än vad jag "hade kunnat" jag kan sträcka mig på min höjd sådär 500 spänn till men där är det stopp.

Min dator... en dator... Hallå... är du där?

Inga kommentarer: