När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, februari 03, 2009

Simon har jobb!

jäkla skönt att denna dag är över och tack gode gud så kommer Nette imorgon vilket innebär ingen vikarie eller rättare sagt inte samma vikarie. Linda gör vågen, inge illa menat personligen men alltså jag var inte ens något bekväm över att jobba med honom och jag ser verkligen fram emot att träffa Nette. Det finns mycket att prata om.

Det viktiga med denna dag är att Simon har fått jobb! Jippi, som på beställning, han börjar imorgon. Sweet, lägenhet here we come, den vi satsar på för fullt är den på nydalen. Den som jag lagt upp en bild på.

Nu ska jag inte skriva nå mer här tänkte jag och göra lite annat i stället som att hänga tvätt kanske. Ses och hörs.

1 kommentar:

Anonym sa...

såå skönt =) vart jobbar han nu då?