När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, februari 05, 2009

Blåst!?

Jag har så mycket att skriva här om allt jag gjort idag som verkligen är utöver det vanliga men innan jag kom till skott pga en del förseningar men tjall på tekniktrådarna så är jag verkligen inte sugen vid det här laget. Jag lovar att jag kommer att berätta för det är verkligen något spännande men jag är inte på humör.

Det enda detta inlägg ska handla om är att jag känner mig blåst, totaltjävlafucking BLÅST!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha nä inte så värst mycket, lite smått och gott du vet, men det var skönt att komma bort från geilo ett tag i alla fall :) va kul att simon har fått jobb förresten, hälsa honom från mig! :)

Anonym sa...

Jo, jag får ta och fara på apoteket en sväng. När jag kom hem från jobbet idag så hade jag en stor bloddroppe på handen, då hade det spruckigt =/ inte bra. måste ha nån dunderkräm NU =)Plus att det är 20 minusgrader här, suck.