När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, februari 07, 2009

Reptilparken.

Sådär, nu ska jag berätta lite om min torsdag, vad som faktiskt var så speciellt denna dag och det var att vi skulle på tur med dagiset. Vi for nämligen till Reptilparken här i Oslo, där fann vi både ormar, ödlor, grodor, en pappergoja och faktiskt en KROKODIL!

Icke att förglömma så fick vi hålla i en orm också, han hette Nils och var jätte snäll och så här såg det ut.

Detta är jag med Nils och i bakgrunden ser vi Anna-Ingeborg som är förskoleläraren på dagiset.

Detta är Nette med Nils och han är verkligen intresserad av henne men han tar sig verkligen en stor frihet här och Nette har smått panik.

Detta är då krokodilen, JA jag vet att bilden är jätte KASS men det är mycket folk, skitiga rutor, massa ljus som speglas så bättre än så blev det inte, men det ÄR en krokodil!

Detta är min favorit bild och den bild som jag är stolt över. Gosigt värre ;)

Hur många hade gissat detta? Jag har alltid tyckt att ormar är söta och det kan jag lova att jag inte har ärvt av min far men jag kan ju inte missa ett tillfälle som detta. Jag är jätte sugen på att fara dig igen och då privat med Simon och egentligen förhoppningsvis med dom andra grabbarna också men det lär ju inte hända? I så fall ska jag ha med mig min riktigt kameran då. Men kul var det! :D

Inga kommentarer: