När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, februari 07, 2009

Bildfrågan.

Men se här, Linda har för första gången kopplat in något annat än strömkabeln nu till denna dator. Hurra, det tog mig bara en massa tid, men det har ju sin anledning. Jag vill egentligen inte lägga in något på datorn eftersom att jag innerst inne i mitt stilla sinne vet att jag måste skicka tillbaka datorn och antagligen på service.

Men nu tog jag ändå tjuren vid hornen, här kommer en bild och det är en fråga till denna bilden. Jag har tidigare nämnt att mynten här i Norge är något annat, att dom är värda mycket mer och att man har gigantiskt mycket av dom. Allt detta fann jag i min börs och frågan lyder.

Vad tror ni är den sammanlagda summan av dessa mynt? Jag tycker det är en kul grej om ni faktiskt slänger iväg en gissning, det är inte så att jag kräver så mycket här, eller?

Svaret kommer senare.

Inga kommentarer: