När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, februari 07, 2009

Mest snö.

Jag vet att jag har lovet bilder så nu kommer det lite fler. Och dessa inlägg tillägnar jag mitt jobb lite, nu är det ju så att jag får ju inte lägga ut bilder på barnen men det kommer lite bilder på omgivning och andra spännande saker som händer och sker på detta jobba. Saker som vi skapat också.

Detta är trappen ner till dagiset, den halva dörren där till höger där går man in. Den fick jag skotta en dag efter att det hade snöat som tusan här men nu vet jag att det inte är och jämföra med hur det snöar hemma i Skell, men för att vara Oslo var det mycket.

Detta är också trappen, från en annan vinkel, den lilla delen ner.

Detta gjorde mig så otroligt glad, föräldrarna visar uppskattning.

Denna är jag skaparen av, med lite hjälp då förståss.

Och sedan blev det en ännu större.

Inga kommentarer: