När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, februari 14, 2009

Nog om det nu va.

Jag hade egentligen inte tänkt skriva något speciellt om att de var alla hjärtans dag idag men nu blir det så i alla fall. Jag tycker bara så här, man ska inte behöva ha en speciell dag för att uppmärksamma dom man tycker om utan det ska man alltid göra oavsett om det är en partner eller bara en vän, familjemedlem osv.

Men nu är jag less på att läsa i ALLA bloggar om att "ååååååååååh det är alla hjärtans dag idag jag ska fira den med min partner men det behöver ju inte alla göra, fira med era vänner så alla singlar inte behöver må dåligt". Kom igen, vad är de för stil i så fall.

Ja jag kommer då inte direkt fira alla hjärtans dag, jag ska ära onyttigt som vanligt ändå och sova en massa, Simon har dessutom jobbat hela dagen så nå spännande händer det inte direkt här.

Men jag vill bara avsluta med att säga, det är kul att alla liksom uppmärksammar att det finns singlar som inte har någon "speciell" att fira denna dag med och uppmanar dem att fira den med vänner men om det då är så se till att göra det själv också, att fira med dina singelvänner annars är det ju inte så att du säger emot dig själv och är skenhelig.

Inga kommentarer: