När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, februari 07, 2009

Lite för sent kanske?

Sen så fortsätter vi, när jag var hemma i Skellefteå så var det ju faktiskt så att jag klippte mig och det har jag inte heller lagt upp någon bild på. Det blev inte någon drastisk klippning utan längden är som kvar, det som hände var att håret klipptes upp så att mina lockar faktiskt skulle bli lockar och vara fina. Och jag är jätte nöjd faktiskt, i vanliga fall hatar jag om man kommer från frissan och det inte syns vilket ibland har hänt en del gånger men även fast det var så denna gång också så blev det fortfarande SÅ mycket snyggare.

Här kommer några bilder alltså, men dessa bilder togs samma dag så det är klart, nu ser det väl lite annars ut.

Inga kommentarer: