När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, januari 23, 2009

Kläder.

Ja nu medan jag sett let's dance så har jag även kollat runt på internet och jag har verkligen fått en ny tjejig sida då jag vill handla mer klänningar och seriöst är dom inte snygga? Eller det behöver inte vara klänningar heller, bara snygga kläder liksom.


Nu har jag lite vill ha känsla men herre gud jag har just beställt en dator, det blir inga kläder än vill jag lova. Men hur kul skulle det inte vara med allt detta?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, tack för rådet! Ja jag har också brytningsfel och har knappt använt glasögonen sen jag tog studenten men jag knäner att vissa dagar behöver jag dom verkligen. Huvud/ögonvärken tar död på mig. Men vad menade du exakt med att justera dom? Om skalmarna är snea eller så? Däremot förstår jag inte riktigt vad dom kommer att kosta. Jag vill ju ha "vanligt glas", antireflex + min styrka. Vad kostar den där styrkan? Det går inte att se på hemsidan, vet du? Haha du får bli min expert ;) Min styrka är för övrigt +0.75 så det är inte mycket alls.