När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, januari 23, 2009

Helg!

Woohooooo, äntligen helg! Jag har verkligen längtat. Hela denna vecka har jag varit super trött mer eller mindre hela tiden och nu är det helg vilket innebär att jag kan göra vad jag vill när jag vill (iprincip) och det är så jäkla skönt. Jag ska sova utav tusan.

Jag funderar till och med på att käka lite chips ikväll men än värre är jag nästan lite smått sugen på att faktiskt se lets dance, huvva. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men det är faktiskt så. Fast det kanske inte blir så för det om grabbarna är sugen på att se en film så blir det nog så i stället.

Då vet ni hur min helg ser ut, eller jo lite träning blir det väl också. Det är bara att slå en pling om det är något, annars. See you.

Inga kommentarer: