När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, januari 18, 2009

Full fast nykter?

Jag vet inte riktigt vad som händer. Igår kände jag mig bra, jag tog ingen alvedon och ingen ibumetin. Sweet tänkte jag, då har jag i morgon på mig att bli helt bra och jobb på måndag. Det ska väl gå fixa?

Alltså, igår kväll hände något ytterst mysko. Vi såg film och där efter kl 22 kanske 22.30 så känner jag hur jag blir jätte trött, yr och det känns som att jag skulle kunna somna vilket ögonblick som helst och eller svimma, typ.

Ja, det kändes som att jag har levt i 2 världar den senaste veckan, den riktigt som bara har passerat och en alternativ värld där jag bara har varit sjuk och gått runt som en zombie i, men att jag nu har vaknat upp från den andra välden och kroppen ska leva som vanlig i den riktiga. Ja, jag vet inte hur jag ska förklara men jag skyndade mig i säng för jag trodde helt enkelt att jag bara var trött och utmattad och hoppades att det skulle kännas bättre när jag vaknade.

Men det har inte blivit så mycket bättre, just nu känner jag mig som att jag är full. Jag kan inte fokusera som vanligt, jag blir yr och illamående. Alltså, ni vet när man har druckit en del och man bara inte hänger med, så är det men att jag blir illamående för varje gång jag rör på huvet och värden inte hänger med i mina ögon.

Hum, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag tror jag ska försöka äta något vila lite, kanske sätta i gång en tvättmaskin om jag lyckas och inte hinner bli för illamående. Sedan göra en supertidig kväll för att hoppas att jag är bra i morgon.

Jag ska öppna dagiset i morgon, det innebär i alla fall att jag får gå hem lite tidigare och det är aldrig jobbigt på morgonen. Så jag håller tummarna för att det kommer gå bra och att det här bara är något cp som kommer gå över.

Något tips på vad det kan vara eller vad jag kan göra åt det, skriv GÄRNA!

Inga kommentarer: