När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, januari 10, 2009

Filmtipset nummer 1!

Nu har jag varit datorfri i 2 eller 3 dagar, hum jag har både saknat det men samtidigt så har jag inte ödslat massa tid på det i stället, jag har läst böcker och lyssnat på talbok och så såg vi film igår.

Och detta inlägg tänker jag tillägna den film vi såg, det är alltså ett film tips. Jag vet när eller OM jag någon gång har sett en film som påverkat mig så mycket, helt otroligt vad den kan röra upp känslor och av alla dess sorter dessutom.

Jag tänker inte direkt berätta något om vad filmen handlar om eftersom att jag tycker att det skulle förstöra för er som kanske tänker se den men jag kan ge lite annan info som att det är Will Smith's nyaste film och som kommer att börja gå på bio inom 1 månad, men för skell kanske det dröjer längre. Den heter 7 pounds och det kommer absolut upp på min topplista av bästa filmer. Jag har aldrig sett Will Smith spela så bra i en film.

Det är en sån där film som man verkligen inte förstår någonting av i början men när man väl kommer till slutet så är allting bara så klockrent. Och som Oskar sa, "Jag tror man börjar bli mer blödig ju äldre man blir" jag tror att han har en poäng men också att det var en helt gym film.

Så alla därute, när den väl kommer på bio se den och hinner ni inte med det så MÅSTE nu se den när den kommer ut på film, eller kan ni inte vänta så är det bara att ladda hem den. Enjoy!

Inga kommentarer: