När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, december 06, 2008

Snart.

Ja, vilken berg- och dalbana det är. Ena stunden känner jag mig ko-lugn och jag vet att allting kommer att ordna sig men jag känner mig ändå mer eller mindre nervös hela tiden. Så alla vet så har jag ingen egen dator vilket innebär att jag måste låna Oskar och det tror jag säker att jag får sådär ibland men ja, jag kommer inte kunna uppdatera min blogg så ofta så ni vet.

Tills jag har tjänat lite pengar så kommer jag att få underhålla mig på gamla hederliga sätt med att läsa böcker eller ta promenader eller att träna. Men en dator kommer när jag har råd. Dock så kommer jag ju hem till jul och det känns väldigt skönt, det innebär att det liksom bara känns som att jag är ner på prov. Fast ja, nä jag vet inte. Lite blogg kommer det bli i alla fall.

Nu ska jag återvända till mina lussekatter som jag och Simon håller på att baka, tro inte att jag far till Oslo utan lussekatter, det kan ni glömma. Något måste jag ju äta på resan ;) Vi ses hörrni och ni får ju gärna höra av er medan jag är bort, men dock helst inte ringa varje dag eftersom att det kostar mig pengar också. Men smsa på bara :)

Inga kommentarer: