När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, december 05, 2008

Snart.

Lite mer uppdatering för er som vill veta. Jag hade ju spanat in ett superbraigt tåg som jag skulle åka med vilket också innebar 3 timmar i Stockholm med Malin, men så blev det inte. Allt sket sig nästan dessutom för det fanns inga tåg längre... Förrän försent på söndagen, så hur som helst så var jag tvungen att ringa och säga att jag kommer att komma på måndagen till Oslo och inte hinner med att komma till dagiset då. Så då blev det bestämt tisdag i stället, halv 9 ska jag vara där. Dock kunde jag inte träffa Tone då men hon kommer på onsdagen i stället och då blir det att fixa med allt som behövs. Papper och grejer.

Så Söndag den 7/12 kl 18.40 går min buss från busstationen. Då börjar min resa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej!
Ha så roligt i Oslo :-)
Är lite avis på dig :-)
Kram Linnea.