När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, december 07, 2008

Nu är det nära!

Nu är det nära och min mage är allt annat än lugn. Nu de senaste 3 dagarna så har det bara gått så mycket upp och ner men jag är glad. Det ska bli super kul, det som känns konstigt är att jag ska till ett ställe där jag aldrig varit tidigare och där ska jag bo och jobba. Jag måste drass med en fet resväska som är fullproppad (bara för att jag ska ha med mig massa böcker att läsa, annars hade den gått stänga lätt faktiskt) och en bag som ser ur att spricka när som helst som är fylld med massa skor och alla pinaler som jag behöver för att leva. Men allt är packat och klart och nu är det bara middag och sen så ska jag gruva mig lite och sen är det dags.

Men jag kommer hem igen till jul. Vi ses då hoppas jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej! Hur går det, hur känns det, vad har hänt, berätta ALLT!!

Unknown sa...

Hej! Det var snabba puckar! Hoppas att allt går bra i utlandet; själv skulle jag ha sådana problem med språket... Fick ditt meddelande i helgen men läste det alldeles för sent! Var rädd om dig!