När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, december 20, 2008

Klänning.

Ja då har jag återvänt från Oslo by eller det var ett ganska bra tag sedan jag kom hem men jag har haft lite grejer för mig så det är inte förrän nu som jag sitter ner och skriver här. Fort var jag klar på stan också med mitt mål att hitta något att ha på mig till exempel på julafton/nyrås eller den 27 då jag vill ha en liten partykväll där hemma med nära och kära. Nu när jag väl är där måste man ta vara på tiden. Hur som helst så på andra affären jag gick in på, det var Zara (som jag ÄLSKAR) så hittade jag ungefär 3 olika klänningar jag kunde tänka mig, var av att jag helt blev kär i 1 av dem. Eller det är en definitionsfråga om det är 3 olika klänningar, som hade som samma modell alla 3 men såg bara olika ut i olika tyg och färg.

Jag kunde inte låta bli, blir man sådär förälskad då är det väl ett ok köp? Är det inte känslan man ska gå på och då menar jag inte "åh så fin den här var, den tar jag.. och den var också fin, och den och den och den.." osv. Alltså när man väl hittarett plagg som är helt super duper snyggt och det käns bara troligt bra, då kan man väl få unna sig det?

Varför jag tänker så här är för att klänningen inte var billig, men det var väl inte dyr dyr heller, bara lite dyr. Det skulle inte falla mig in att köpa en klänning så här dyr annars men är helt underbar så, I went for it. Den kostade mig hela 549 norska, så ja det slutar väl på övar 600 svenska. Men det kunde ju ha varit värre.

Och ni får väl bedömma själva vad ni tycker men jag tycker om den super mycket! :D Så är är min partyblåsa för att tag fram över.

Ja sedan spenderade jag upp mitt presentkort på body shop, så nu har jag handlat en body lotion milk som luktar coccos nöt och sedan en grej för håret så att det inte ska vara så frizzigt och typ få nytt liv eller nåt. Det är gott när det är gratis så vi får väl se hur det går, tanken var att satsa på något annorlunda som kanske kan behövas och få skämma bort sig lite. Jag hoppas att det funkar på mitt hår för så skulle jag bli super glad i alla fall. Jag fick lägga till 18 norska kronor i alla fall, men det var det värt ;)

Så nu blir det mat strax jag ska ta och var lite aktiv.

Inga kommentarer: