När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, december 04, 2008

Ineffektiv!

Jag är så pissless det här! Just nu vill jag inte ha ett jobb för att tjäna kosing, JAG VILL HA ETT JOBB FÖR ATT JAG VILL GÖRA NÅGONTING! Snacka om att man blir så jäkla ineffektiv och seg när man inte har något att göra. Igår kväll bestämde jag mig för att jag skulle skriva klart dokumentationen till min inlämning idag och nu på morgonen, jag skulle stiga upp kl 7. Och visst jag steg upp kl 7 men inte har jag skrivit klart min dokumentation. Det går ju så himla trögt och är jobbigt och man måste skriva så mycket, och allt ska stämma. Det ska vara motivering till varför man väljer att göra precis allting, nästan till och med motivering till motiveringen. Det tar tid men det tar ännu mer tid när man är fett seg.

Jag vill att framtiden bara ska uppenbara sig och säga här Linda, här har du ett jobb. Du börjar efter nyår, flytta till Oslo och lek med barn! Jag skulle säga ja handlöst, synd bara att det inte är så riktigt än... kanske?

Jag vill bara göra något och få upp min effektivitet igen, allting tar bara en evighet att göra. Men jobbar faktiskt bättre när man har någorlunda tidspress, jag har hela dagar hur fort går det då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Skickar en stor kram till lillasyster :) Framtiden kommer!