När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, november 10, 2008

Svingelskooooogen.

Hallå där i Svingelskogen, för övrigt så älskade jag att lyssna på det bandet när jag var liten och jag kunde sjunga med i alla sånger eller ja, jag kunde väl hela bandet utan till.

Här kommer vi som bor i Svingelskogen, här kommer vi i en raaaad... (sjunger)

Nämen seriöst det där var bara en tanken som ploppade upp helt från tomma intet, det jag egentligen hade tänkt skriva var att jag kommer efterlysa några modeller till mitt examensarbete i kursen som jag läser på distans. Och det är inte vilka modeller som helst utan jag vill ha handmodeller. Men jag har några i åtanke så jag kommer ta kontakt med er men jag tänkte om det var någon som faktiskt skulle läsa det jag skriver och varnar lite.

Helt seriöst så börjar jag undra om det är någon som verkligen läser här? Är det folk som gör det så vill ni då verkligen vara anonyma för det är inte en jäkel som kommenterar, typ ungefär aldrig. Det är en liten pik till er att ni ska vara mer aktiva ok? Jag vill som bara ha någon respons nån gång liksom, visa att ni lever, kom igen!

Nog om detta jag återkommer senare med viktigare tankar, nu ska jag leta fram något som går äta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om jag hade varit hemma hade du hemskt gärna fått låna mina händer, fast dom kanske inte duger? ;)