När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, november 24, 2008

Jomenvisst.

Hum, ja ni var lika mycket trorrbollar denna gång, jag har inte skrivit på ett par dagar för att jag ville ha någon kommentar på mina bilder men inte en enda blev det så nu skiter jag i det här.

Suck alltså, jag har lite uppdateringar att göra och en är att till helgen åker jag och Simon till Umeå för att han ska gå en match så nu blir det hans första. Pepp AB, men nu börjar jag bli nervös över hur det ska gå, han ska alltså gå en D-klass match i Thaiboxning och det innebär att man inte får nocka sin motståndare så hur ska det då gå? Då måste han ju helt enkelt skaffa sig en massa poäng och jag har ingen aning om hur det funkar. Simon har i alla fall nyligen fått gör en hälsokontroll genom jobbet, så det kom ju lägligt och där fick han bland annat resultatet på vad han har för vilopuls. Simon har 40 och jämför man då med Gunde svan som har 34 så är det inte så illa pinkat. Nämen alltså, Simon är i bra form och jag hoppas att han ska kicka ass, det är det jag far dit för att se! Sen hoppas jag självklart på alla från klubben och det ska bli så JÄVLA spännande, jag är riktigt peppad. Och sedan ska ju även Erik gå en match så det ska bli kul, självklart kommer jag att ha kameran i högsta hugg. Jag har dock ingen aning om hur det kommer att se ut och hur förhållandena kommer att vara men några bilder blir det nog. Håll tummarna nu.

En annan grej är att jag nu har fått ena delen av min betällning från Ellos och kan än en gång konstatera att jag inte kan ha deras kläder alltså dom ser bara tokut konstiga ut och det ser ut som att jag väger 20 kg mer när jag har dom på mig. Jag hoppas dock fortfarande på jackan som kommer i början av December. Hur som helst så har jag då bestämt mig för att skicka tillbaka kläderna nu men jag brukar ju inte beställa grejer så då är jag ungefär hur osäker som helst på var som ska göras.

Som i detta fall, nu har jag beställt 2 saker som jag ska skicka tillbaka och så fick man ju med nå handdukar, sånt där som man brukar få när man beställer men det kostade ingenting och har valt att dom skulle skicka en faktura. Då det som jag skickar tillbaka det ska jag dra av på summan på fakturan men alltså då finns det ju inget kvar och betala. Då kan jag väl inte betala fakturan liksom, men blir det fel då? Eller kommer dom då bli förbannat för att an inte betalat även fast det inte finns något att betala, och dessutom måste jag skicka tillbaka dom där handdukarna också?

Jag tog tag i det där nu och ringde till dem MEN SERIÖST så kan dom ju ungefär bara ha 1 telefonist för alltså med lite avrundning uppåt på några sekunder så tog hela samtalet med all väntetid och hjälpen 20 min. Varav att det tog mig 1 minut att få svar på mina frågor. Så jävla värdelöst, jag blir bara irriterad och konstaterar att jag inte ska beställa från Ellos igen.

Sedan mår jag inte på topp idag heller men det kan man väl inte göra alla dagar? Nä, nu ska jag se om jag kan äta något sen hittar jag väl på något att underhålla mig med här hemma. Igår fick jag världens ryck och blev jätte inspirerad att fota så vi får se om det blev några bra bilder eller om det går att göra något av dem. Det finns en möjlighet att jag kanske kommer sitta och jobba med mina bilder till inlämningen.

Inga kommentarer: