När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, november 25, 2008

Foto var det.

Tack för en lite kommentar där i alla fall Anette, och jag vill bara säga att jag kräver inte att ni ska veta något om foto utan jag vill helt enkelt ha hjälp av er alla som dom medmänniskor som ni är. Vilket jag tycker är det viktiga eftersom att det är ju faktiskt ni som kommer få se mina bilder i slutändan. Men så länge dom är fina är jag nöjd ;) och det är bara att plocka bland mina bilder :)

Jag känner mig ovanligt kreativ nu vad det gäller att fota men inte att redigera, det har jag inte varit så sugen på. Nu har jag i alla fall införskaffat mig lite material till att fota och det är inga dyrgripar direkt utan vad det handlar om är att det är en skrivbordslampa som går att justera i höjd och vinkel och sedan en ficklampa. Många gånger när jag har velat göra saker så har jag blivit så irriterad för att vi har inget bra ljus här hemma, inget som jag kan "arbeta" med så nu har jag flexibla alternativ vilket känns skönt så det kommer att komma upp ny bilder nu men, kanske inte just ikväll. Jag har lite småsaker jag vill fixa innan bara.

Jag har också fastnat för en version av Halleluhja som jag inte hör tidigare och jag blir ju faktiskt lite knäsvag av killar som sjunger vackert. Skulle jag måsta välja vilken musik som jag tycker är absolut bäst skulle jag inte kunna peka ut en speciell grupp/artist utan det skulle vara ett ihopplock av olika låtar där kriterierna är en eller flera killar som framför en låt med känsla och att det bara är otroligt vakert. Så som denna låt! Lyssna och njut hörrni.

Nu ska jag engagera mig lite i mitt arbete med bilderna som jag ska skicka in sedan får vi se vad klockan är och om jag har tid att lägga upp några bilder här eller om jag måste cykla ner på stan för att hämta min bortglömda mössa. Men hur som helst människor, kör försiktigt det är snart jul.

Inga kommentarer: