När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, november 17, 2008

Fredag 14/11

Då firade jag och Simon 1 år, en gång för alla! :)

Efter att Simon jobbat så hade han bokat en tid för svensk klassisk massage så gissa vem som kom hem och mådde gott medan jag varit hemma och dolat på mest med allt och ingenting. Eller ja, jag har ju fixat med håret som ni kan se på bilderna här nere.

När Simon kom hem fick jag en överraskning alltså en ros och gelehjärtan även fast jag sagt att han inte behövde köpa något, sedan så hade han varit in på Subway och köpt middagen. Visst är det romantiskt att äta på Subway på ettårsdagen, det tycker väl alla?

Ja efter det hade vi ju lite tid över då jag mest provade kläder och först som ville ha något snyggt men det tycker jag alltid känns för uppklätt så i stället blev det mjukisar, det är ju också vad man brukar klä sig i på ettårsdagen? Simon plockade runt i alla datorgrejer som ligger utspridda över hela lägenheten. Men sedan börjar det att dra ihop sig till avfärd mot bion då det blev den nya Bond-filmen.

Och väl där så hamnar Johan och Jessica på dagen framför och stolarna bara till höger om oss, på perfekt popcorn-kastnings-avstånd, synd bara att vi inte hade nå popcorn då. Men kul var det att se dem också, det blev som en överraskning. Kvällen avslutas med lite wii hemma hos oss.

Det var en jättemysig dag och det är jag gott och väl nöjd med och glad över, tack sötnos!

Linda efter dusch när hon har satt rullarna i håret och ser både sjuk och likblek ut till vänster och Linda efter att hon bara piffat till sig lite inget märkvärdig så ser hon genast ut som en människa igen.
Linda fick en ros och gelehjärtan av Simon dock så var det sista dagen innan utgångsdatum på dem och dom var stenhårda men tanken räknas vist är det så det är? :)
Sedan blev det middag, från subway och Linda fick en överrasknings hälsning från Malin! :)
Så där blev håret när rullarna åt bort.
Och så blev min outfit för kvällen.
Här är sötnosen i full fart med att plocka och stöka.
Och Linda avslutar med att leka framför kameran, innan färden mot bion.

Inga kommentarer: