När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, november 07, 2008

En fredagskväll.

Nä nu ska jag ge mig, nu har jag suttit tillräckligt länge och bara stirrat in i denna dumburk och utökat mitt förråd över bloggar jag ska läsa när jag har lite att göra. Som nu, fast nu har jag ju kollat alla. (Jag har blivit utmanad av Anette och jag vill bara säga att det kommer komma upp så fort jag bara listat ut vad jag ska skriva. Det kommer, det kommer). Jag tror att jag ska se om det är något bra på tv annars ska jag antingen se ett avsnitt NCIS eller så ska jag rocka loss med wii:et. Och ikväll ska jag äta popcorn!

Jag har självklart tjuvsmakat alla kryddorna jag fick men ikväll blir det en stor skål, men med vilken har jag ej bestämt mig för än. Som sagt så har jag inte orkat engagerna mig i bild än men jag lovar det kommer. Säkerligen precis samtidigt som jag tar tummen ur för att lägga upp en bild på det jag sydde idag. Vilket var ett fodral till min "träningsmatta" alias yogamatta. Så nu ser det så jäkla mycket snyggare ut. Speciellt som jag ofta bestämmer mig för att kombinera träningen med småärenden så då ser det inte helt tokigt ut om jag springer runt med mattan nu.

Nämen hur var det nu, jag skulle göra något annat i stället för att sittar här och sura och stirra. Ibland hatar jag verkligen det här och det är inte riktigt meningen att det ska vara så. Men du vet som jag sa sist, det är så det är.

Inga kommentarer: