När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, oktober 14, 2008

Verkligen trötter.

Jag är så TRÖTT verkligen jätte trött. Antagligen för att jag sov jätte dåligt i helgen men det är väl då man är glad över att man inte jobbar, så jag tror att jag helt enkelt ska lägga mig på soffan en stund och sova. Att jag tänker den tanken händer oftast inte ens en gång i månaden så om jag faktisk överväger att göra det är det väldigt ovanligt. Men det kan säker vara värt det i det långa loppet. Jag vill ju orka fara och träna ikväll liksom.

För övrigt så blev jag super glas nu när jag gick min vanliga promis (broarna x 2, alltså mobakendammen till parkbron) så vid bonnstan så mötte jag Johanna Åström. Det är ju seriöst 1 år sedan jag såg henna, garanterat jag kan inte komma ihåg när jag senast träffade henne. Super kul var det att få prata lite och hör vad som händer. Det är en sån där grej som ger denna dag en guldkant. :D

Sedan har jag faktiskt inte hunnit göra så mycket mer idag, jag har undersökt lite mer vad det skulle kosta att hyra bil och släp om det ni blir Norge. Men SÅ mycket klokare vet jag inte om jag är, vi får se.

För övrigt så är jag så peppad över Halloween och jag hoppas att våra planer går i lås, det skulle vara så GRYMT kul. Men dom planerna ska jag hålla på ett tag till. Nä nu ska jag bädda ner mig på soffan, sov gott nu.

Inga kommentarer: