När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, oktober 13, 2008

Min inlämningsuppgift.

Jag orkar inte skriva en massa dravel om vad jag gjort med bilden för hälften av dom som läser skulle ändå inte förstå det. Här kommer min uppgift som jag ska skicka in och ni får gärna säga vad ni tycker om bilden. Jag kan också lova att ingen blev allvarligt skadad.

Det här är alltså före-bilden som är tagen i idrottsalen på Sunnanåskolan. Värdelös belysning + väldigt snabba rörelser innebär mörk bild. Plus att jag skulle säkert kunna göra det bättre men det är inte så lätt när man faktiskt måste akta sig från att inte få sig en snyting själv av något annat par som hoppar runt på golvet och sparras.

Jag tycker att bilden talar ganska mycket för sig själv, vad som är gjort alltså men så här blev resultatet. Nu väntar jag bara på lite kommentarer från vänner, bekanta och klasskamrater innan jag skickar in dem för bedömning

1 kommentar:

maria sa...

Vad rolig att se att du också har en blogg. jag har upptäckt att det är många gamla KUSKare som blivit med blogg nu.

Kul att läsa vad alla pysslar med =)