När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, oktober 14, 2008

Nästan nostalgist.

Vilket tjafs alltså. Hur som helst så gjorde det att jag gick in på min lunar och kollade. Där har jag väl inte varit in på minst ett halv år och jag saknar det inte. Jag bestämde mig för att ta bort min användare och det är gjort nu men innan jag gjorde det så tog jag en stund och läste igenom några av de dagboksinlägg som jag skrivit. Några i början och några i slutet för att se skillnaden på dem. Mitt tredje inlägg ever som jag skrev bestod av hur jag förklarade att det var 2 dagar kvar innan jag fyllde 15 år och att jag skulle få köra moppe och att man skulle få öppna presenter och att det var helt värdelöst att fylla år när allt det var avklarat.

Jag kan lova att jag har växt som person och är MYCKET mer mogen nu. Det är skönt, men när människor i omgivningen eller i bekantskapskretsen inte är det så blir det bara jobbigt. Jag har lämnat det där, kom tillbaka om 1 år eller 2.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan kanske rent ta och gå och lägga mig.

Inga kommentarer: