När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, oktober 15, 2008

Italienska och photoshop.

Ja ännu en dag som vanligt att fördriva, men idag har jag inte tagit någon promenix. Någon dag måste man ju få stå över plus att jag är trött, konstant hela tiden. Om det inte vore för att jag har lite själdiciplin så skulle jag säkert kunna sova till kl 15 idag bara för att. Men nej jag sitter här och jobbar lite i Photoshop, ser lektioner, skriver i forumen och kollar runt lite.

Jag har förövrigt konstaterat Ho dimenticato italiano, rimpiango italiano e italiano è molto bello! Så jag har faktiskt tagit fram min italienska bok igen och tänker börja läsa i den varje dag för att inte glömma allt, som förövrigt redan flugit sin kos.

Nu till den här delen att kollat runt lite som jag har gjort idag och ja jobbar i Photoshop. Så här bra är inte jag (men snart :P ) men här får ni väl en känsla för vad man kan göra och eftersom att jag är kass på det här med att lägga upp filmer och grejer så länkar jag bara vidare till filmen i stället. Men alltså är man känslig så borde man kanske inte titta, ej heller om man är pryd. Men som sagt upp till er. Jag är dock fascinerad.

Inga kommentarer: