När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, oktober 27, 2008

Jo, så är det.

Datorn har blivit helt tokut, allting går jätte segt och nästan inget fungerar, jag vet inte hur många gånger jag var tvungen att logga in på nytt bara för att sidan inte funkade efter att jag skrivit in användarnamn och lösen här. Men nu verkar det fungera.

Fast det är klart, denna dag har väl inte riktigt gått i mitt tecken så jag är inte förvånad att saker krånglar. Efter att ha tagit mig till expert söder för egen manskin (det vill säga att en bil var inte inblandad) för att det är det enda stället i stan där det skulle gå och få tag i rengöring till kameraobjektivet och att ordern som de hade beställt med detta skulle antagligen ha kommit vid denna tidpunkt, men icket. Inte hade de fått in någon rengöring inte, men kul. Efter det blev jag lite grinig.

Men på stan träffade jag Ronny så då blev jag genast på bättre humör, det efter att jag också hade köpt en stor förpackning kokosnöt peeling på Body shop så det kan ju ha spelat in lite också ;)

Mina tokig heter fortsätter sedan när jag kommit hem för gissa vad jag gjort idag? Någon som har någon aning? Jo, efter att jag hade bestämt mig för att jag skulle beställa popcorn kryddor från USA (bla, samma som finns på biografen) och det inte funkade för någon vecka sen så kunde jag inte låta bli att inte prova en gång till. Så hipps vipps har jag beställt dessa popcorn kryddor. Sweet, jag längtar tills de kommer!

Butter, Nacho Cheddar, Sour Cream & Onion, Barbecue och Chocolate & Marshmallow

Nu sitter jag och har börjar knåpa på en önskelista till jul som faktiskt inte kommer att innehålla nå mycket. Det kommer ungefär se ut så här, X antar böcker som har med photoshop eller bara fotografering att göra och sedan en ritbräda som jag då kan använda när jag sitter och jobba i photoshop, that's it ungefär. Det var väl inte så farligt?

Nu ska jag sitta en stund till i godiskoma. Ps när man inte har ätit så mycket godis under en lång period så behövs det inte mycket för att man ska börja må illa, tro mig. Jag blir lika förvånad nu varje gång det händer. Vilket innebär att jag måste ta och börja skärpa mig och ge upp det där med godis, och börja med min 3-godis-regel.

Inga kommentarer: