När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, oktober 17, 2008

Helg hela veckan.


Detta är vad jag har roat mig med idag, photoshopat. Det blev ingen promenad på morgonen, jag var så snuskigt trött att jag knappt tog mig upp ut sängen. Sen är det dåligt väder så att gå utanför lägenheten är jag inte sugen på. Sedan så blev det inte träning på Friskis på lunchpasset heller även fast det var min plan, så då måste jag fara kl 17 i stället, då det är dans.

Men i alla fall så fick jag mina glasögon idag, så nu har jag något att se med :P fast så illa är det ju inte. Men det var kul så nu ska jag sätta mig och se tv och se om det hjälper (men det vet jag att det gör eftersom att jag märker att det blir skillnad redan på typ 2 meters avstånd). Jag kände inte för att vara så ambitiös idag så nå mer orkar jag inte skriva. Jag återkommer kanske i kväll.

Ananrs, trevlig helg! :D

Inga kommentarer: