När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, september 09, 2008

Störande.

Jag har varit så duktigt idag, än. Jag steg upp före kl 7 för att käka frukost och sedan gå broarna. Och det gick väl ganska bra, fast jag hade lyssnat klart på min talbok så jag fick gå utan, det är lite tråkigt. Så nu när jag kom hem så satte jag igång och ladda över en talbok, jag har ett Camilla Läckberg il. Men jag tycker böckerna är bra. Hur som helst så har jag suttit här och muppat nu en stund och ja bland annat på apberget.

Jag har kommit fram till att det finns en grej som jag stör mig nå fruktansvärt på. Hur kan folk vara så själv blinda? Det finns ju jätte många exempel men det jag i första hand tänker på nu är för att jag satt och klickade runt på apberget och kom in på en användare. Nu ska jag inte säga vem, jag vill inte hänga ut någon men det är ingen jag känner. Jag älskar att kika runt i andras fotoalbum och så kommer jag till det album med "jag" bilder. Alltså det är inte snyggt med för mycket mascara! Hur kan man inte se att det är 7 lager för mycket mascara. Det ser ju för hemskt ut!

Samma sak gäller folk som till exempel är med i Idol och som inte sjunger så speciellt vakert. Hur kan man inte höra att det låter för täskigt? Jag vet att jag kanske inte är vakrast i världen och jag sjunger inte så speciellt bra heller men JAG VET OM DET.

Jag förstår bara inte. Ibland får jag så god lust att bara säga till att det inte är snyggt med för mycket mascara och så vidare men jag vet att det kanske inte skulle uppskattas att man är så ärlig, eller så har det helt enkelt med saken att göra att smaken är som baken, alltså delad.

Inga kommentarer: