När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, september 08, 2008

Någon annans semester.

Idag körde jag mina föräldrar till flygplatsen, dom är på väg till Turkiet nu. När dom sa att dom bokat en resa så brydde jag mig inte så mycket, det är ju upp till dom om dom ska fara någonstans. Men idag nu när jag stod där på flygplatsen med dem så ljuger jag om jag säger att jag inte ville fara och om jag sa att jag inte var lite avis. För det var jag, vem vill inte fara på semester?

Men min dag kommer den med... nångång. Jag var dock övertydlig med att påpeka för pappa att det dock bara var en ynka vecka kvar innan de var hemma igen. Men jag hoppas ju självklart att dom har det bra.

Nu ska jag hoppa i säng för att hinna gå broarna innan jag ska på RE-KO i morgon. Ta hand om er och kör försiktigt.

Inga kommentarer: