När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 25, 2008

Som vanligt.

Igår jobbade jag, mellan 13-17 lite udda sådär men det var för att hela arbetslaget hade obligatorisk träff så om någon skulle ta hand om gamlingarna så var ju någon tvungen att jobba så då blev jag en av dem. Sedan åkte jag till stan direkt och tränade på friskis och sedan hem.

Och innan jag for till Bureå igår så var jag in på Team Sportia och köpte mig ett par nya träningsbrallor eller rättare sagt 2 st likadana, dom var på rea och kostade 149 kr/st. Dom är kakigröna typ och går till knäna typ så dom är inte hellånga så att säga. Jag skulle ju bara kunna göra det enkelt för mig och ta en bild men det är lite jobbigt för då måste man ju flytta över bilden från kameran också. Det är nästan jobbigast.

Nu sitter jag i alla fall här vid datorn och har varit ovanligt aktiv idag tycker jag. Jag steg upp exakt kl 07.17 och gick då båda broarna runt alltså jag gick ner till älven sedan upp till Mobackendammen och sedan ända bort till parkbron och sedan tillbaka till sjungande, det blir väl typ över 1 mil i alla fall. Sedan kom jag hem och käkade frukost. Dushade och snyggade till mig lite och sedan for jag ner på stan. och kikade runt lite.

På stan träffade jag vårat adoptivbarn som vi fick veta om igår att hon ska fara till USA som aupair, den 3 november. Jätte kul men synd samtidigt för jag kommer sakna lilla Elin så jätte mycket! Om jag har riktigt tur så kanske jag till och med någon gång under året som hon är borta har chans att fara till USA och hälsa på henne. Det vore helt grymt! Jag håller tummarna för dig ;)

Efter jag pratat med henne en stund om allt möjligt så handlade jag hem lite att äta, dels så fick jag idén att jag skulle göra muffins men vi får se hur det blir med den saken. Grejer har vi nu i alla fall, hoppas jag...?

Så nu återstår det bara att hitta på någonting att göra, kanske muffins eller så blir det i morgon i stället, det tror jag blir bättre.

Simma lugnt och kör försiktigt.

Inga kommentarer: