När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, september 23, 2008

It made my day!

Det var med ett sant nöje idag som jag och Malin gick runt stan och tog en massa härliga bilder och jag vet inte hur länge sedan det var som jag skrattade så mycket som jag har gjort idag, både när vi tog bilderna och när vi tittade på dem.

Vi utgick från Nordanå och sedan följde vi strandpromenaden ända bort till kyrkholmen där vi sedan vände och gick tillbaka genom Bonstan. Efter det bar det av till Kvantum för att handla mat, men här efter följer några smakprov på hur dagen flöt på. Och ärligt jag dör av skratt när jag ser bilderna. Jag hoppas ni har samma humor som jag annars tycker jag synd om er när ni går miste om detta utomordentliga tillfälle till ett gott skratt.

Här följer några av de härliga stunderna:

Vi började på en parkbänk.
Avancerade till en kvist efter vägen.
Sedan fick Malin syn på några hallon.
Lite naturporr.
För att sedan övergå till lite mer atletiska inslag.
Jag fastnade också på bild.
Lika vacker som alltid.
En av de finare bilderna.
Venedig nästa?
Idol bilden som Malin uttryckte det.
Actually, I like it.
En av Malins finare sidor
... och en till.
Här blev det lite dans vid stången.
Det är är nog den bästa bilden av alla!
Bonstan nästa, självklart med nya poser.
Och avslutande med lite tillbehör i näsan.

Inga kommentarer: