När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 07, 2008

Maskerad, Oja!

Jag hade jättekul igår och alla var grymma på att klä ut sig, men ska jag välja en favorit så blir det nog Jokern, fast det är klart Skalman var inte så dålig heller. Helt klart en rolig kväll med massa skoj och skratt. Jag säger det än en gång att det är SUPER kul att vara på fest hos Micke och Camilla eftersom att det alltid är roliga lekar planerade och massa andra spännande inslag av överraskningar under kvällen. Tack och bock!

Här följer bilder från kvällen.

Mr. Pimp och värd.
Amanda och Linnea.
Dennis as Skalman.
Jennie
Min Ceasar, han tar hem uteliggare.
En glad Amanda!
Camilla, värd och lekledare.
Jockern
Amanda.
Jocke.
Jennie är glad över att det finns någon som är kortare än henne.
Pirat med attityd.
Den BÄSTA bilden, här är det byte av kostymer, Jocke i Amandas "kostym"
Jocke in action.
Simon som skalman och Dennis som Ceasar.
Amanda sjunger.
Happy face!
Jokern och Skalman :D
Poserar?
Här händer det grejer.
Amanda och Jennie...
vad säger man?
Mitt favoritobjekt för kvällen.
Malin som sjunger.
Jennie uttrycker sig.
Jennie och Amanda i sina bästa dagar ;)
Jocke softar lite.
Malin igen, sjunger nästan denna gång.
En mycket glad Jennie.
Frida och Malin sjunger för fulla halsar.

Inga kommentarer: