När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, augusti 27, 2008

Väska och Te.


Idag blev det en sväng på stan med Maria och tanken var bara att kika runt lite och var bland civilisation och inte bara sitta och hänga i lägenheten. Det slutade med att jag köpte en ny väska, men den behövs, för den är alldeles lagom stor och inte FÖR stor. Sedan blev det också 2 små burkar med te från temagasinet. Och självklart blev den ena Vanilj och den andra blev så mycket som Choklad, Champang och Jordgubb... tror jag. Något sådant var det i alla fall. Gott luktade den då. Så vem vet, det blir kanske te ikväll då.

Efter maten ska jag och Maria gå en promis och sen blir det kanske att gå förbi Johannes och spela lite spel. Men middag först, jag är vrålhungrig.

Inga kommentarer: