När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, augusti 28, 2008

Oväntat besök...

Gevalia, visst var det så?

Tur var det väl att vi inte hade något kaffe hemma och allra mins gevalia för vårat oväntade besök som vi fick idag (döpte honom till Fridolf) ska inte tro att han bara kan komma här och komma här och få sig lite kaffe. Nej Fridolf åkte hur med hull och hår från balkongen eftersom att jag inte vågade gå tillräckligt nära för att döda honom.

Och här har vi honom i egen hög person, dock så hamnade han i underläge och på rygg när jag tog bilden så han spratalade utav satan, så bilden blev lite dålig med hjälp av blixten också. Och 50-öringen är till för att man ska kunna jämföra och uppskatta hans storlek.

Fridolf hade den fräckheten att bara knalla rätt över vårat sovrummsgolv när jag så roligt nog skulle ta upp mina byxor som låg på golvet och som han dess utom gömde sig under. GAAAAAAAAH! Fattar ni vilken panik jag får inför småkryp. Jag vet att dom är rädd för mig, jag vet att dom antagligen inte skulle göra mig någonting men ändå, jag tycker dom är äckliga MOLTO äckliga! Och jag får rysningar och panik. Bara efter detta så kommer det bli byta av sängkläder och hela köret. Efter jag varit min sväng till Solbacken som jag ska göra nu så ska jag hem och säkerligen städa hela sovrummet från topp till tå. HUGA!

I min värld så är Fridolf lika äcklig som att jämföra med detta monster om inte ett värre monster än detta. Hur som helst ÄCKLIGT!

Inga kommentarer: